Pakket verstuurd via DHL ipv PostNL, wat nu?

Conform de vraag; ik heb een brievenbuispakketje afgeleverd bij een DHL punt, waarna ik (te laat) bedacht dat Marktplaats dat met die betaalverzoeken doet. Die traceercode die in de chat met de koper staat, werkt dus niet.
Wel heb ik een traceercode van DHL en een aantal screenshots, mocht dat helpen.
Het pakketje bevat een Star Trek kostuum.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.8K
Ritsuka
2 jaar geleden
Wat is je vraag nu precies? Het pakketje is toch onderweg?

Antwoorden (1)

Stuur via Marktplaats een berichtje naar de koper, dat je het gekochte hebt verstuurd via DHL met de traceercode erbij. Dan kan de koper zelf via de site van DHL met de traceercode het pakketje in de gaten houden, zoals jij dat als verzender ook doet.
Ik koop ook soms iets via Marktplaats, dat via DHL wordt bezorgd. Dan krijg ik meestal een berichtje van de verkoper met de traceercode en dan is er voor mij in ieder geval nooit een probleem geweest.