Hoe heet deze sticker , verzenden post?

Ik zou graag deze stickers (zie foto) willen bestellen, kan helaas niet bedenken of vinden hoe ze heten. Het gaat dus om de transparante sticker die over het adreslabel /gevouwen a4’tje heen zit.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Bij Office Depot heten ze paklijst-enveloppen. Zie bijvoorbeeld https://www.vikingdirect.nl/nl/office-depot-paklijst-enveloppen-c6-16-2-x-11-4-cm-250-stuks-p-3411746.
.
Voor het formaat van A5 (een gevouwen A4tje) is de door mij genoemde C6 overigens te klein. Dan kan je beter C5, ook op die website verkrijgbaar, kiezen. Op https://nl.wikipedia.org/wiki/Papierformaat kan je de verschillende papierformaten vergelijken.
.
Met wat googelen vind je overigens natuurlijk meer merken en meer leveranciers.
Dan kan je ook verschillende formaten vinden.
Toegevoegd op 08 september 2021 07:23: tekst
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
+
Klopt helemaal!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie Antoni! Erg blij mee!
Antoni
2 jaar geleden
Graag gedaan!