Kun je achterhalen van waar een envelop is verstuurd en door wie?

Ik heb een tijd terug een envelop ontvangen met daarin niet al te positieve berichten voor mij. Nu kwam ik deze brief weer tegen en wou ik weleens weten wie deze had gestuurd, maar er staat verder geen informatie van afkomst bij dus mijn vraag is of ik iets kan afleiden wat er te lezen valt op de envelop.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.4K
TurfGraver
3 jaar geleden
Poststempel wellicht?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Indien er een streepjescode op staat is er soms meer info te achterhalen.

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet te achterhalen. Post wordt vanuit diverse brievenbussen verzameld en bij een groot sorteercentrum gestempeld en gesorteerd.