Worden pakketjes nog bezorgd in de sneeuw?

Ik had vorige week een bestelling gedaan. Dit was vóór de voorspelde Siberische kou. Momenteel heb ik hem nog niet ontvangen en in verband met het weer heb ik daar zeker begrip voor. Worden pakketjes nog bezorgd in de sneeuw? Hoeveel dagen later zou ik het kunnen verwachten op basis van 'nu besteld, is vandaag in huis'?

1.5K
Ritsuka
3 jaar geleden
Siberische kou? Daar kan het in de winter -70C worden, dat is hier niet hoor: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Siberi%C3%AB
ronron1212
3 jaar geleden
De pakketdiensten rijden gewoon heb er al 5 voorbij zien komen hier in de straat
paulus811
3 jaar geleden
kijk naar je track and trace
Z512099
3 jaar geleden
Ze doen dan hun skilatten aan.
LeonardN
3 jaar geleden
@paulus811 Inderdaad. Tegenwoordig wordt door bijna elke webshop een track and trace nr gegeven. Vaak in de ordermail en/of op de site (als je inlogt).

Het beste antwoord

Door het, voor Nederland, extreme winterweer van zondag, konden diverse pakketdiensten niet overal de pakketjes op tijd bezorgen.
PostNl en DPD hebben aangegeven dat ze op maandag niet overal in het land post en pakketten konden bezorgen vanwege de sneeuw, en ook bij DHL is kans op vertraging.
PostNl heeft op zondag niet bij alle verzenders de pakketten op kunnen halen en hebben daar dus ook een achterstand opgelopen.
Het is dus mogelijk dat jouw pakketje hierdoor ook vertraging op heeft gelopen. Als je van de verzender ook Track & Trace-informatie hebt ontvangen, dan kan je nakijken waar je pakketje nu is.