Waarom kan ik geen bezorgmoment kiezen voor mijn pakketje?

Ik heb een pakketje dat komt uit Londen. Ik wil graag dat die voor 17:00 bezorgd wordt en NIET in de avond, want dan is namelijk mijn moeder thuis en het is een cadeau voor haar. ik wilde dat doorgeven maar er staat dus dat ik geen bezorgmoment kan kiezen waarom is dit? En op welke tijden worden zulke pakketjes dan meestal bezorgd of is dat heel erg verschillend?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
17.7K
Ivana
4 jaar geleden
En dat ziet haar moeder niet???
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Op de dag zelf kun je de bezorglocatie of tijd niet meer wijzigen, want dan is het pakje al met de bezorger mee. En de route is al gepland. Je kunt alleen de tijd en plaats wijzingen als het pakje al bij postnl is, maar voordat de chauffeur hem mee heeft. Dus dat is maar een korte periode.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Download gewoon de PostNL app
MasterSword
4 jaar geleden
Je kunt een brief op de deur plakken, breng naar het postkantoor.
( of ophaal punt. )
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja ik kreeg namelijk pas te zien wanneer die zou komen toen die onderweg was toen die nog in transitie was kon ik dat niet eens zien
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het pakketje komt namelijk tussen 18:00 en 20:00
Amadea
4 jaar geleden
Het staat mij bij dat je ook van te voren kunt regelen dat een pakket niet aan huis bezorgd wordt maar direct naar een postafhaalpunt gaat. Maar misschien kon dat hierbij niet omdat er een handtekening vereist is?

Antwoorden (1)

PostNL:
Bezorging wijzigen kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan.

Jouw pakje heeft al de status ‘Gesorteerd’.
SimonV