Ik heb een pakket besteld en ben de straatnaam vergeten in te voeren. Komt het dan wel aan?

Ik heb wel de postcode en het huisnummer ingevuld, ik heb nu geen idee of dat voldoende is om een pakket te laten bezorgen, ik heb de klantenservice van het bedrijf gemaild en wacht op antwoord, ik vraag me af of ik het pakket ontvang.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K
Pieterke
3 jaar geleden
Dat is voldoende. De bezorger weet dan waar hij moet zijn.

Antwoorden (1)

De postcode + het huisnummer is voldoende dat staat voor je adres.
Een pakketbezorger ziet en weet het, dus moet geen probleem opleveren.