Ik wil mijn camera terugsturen via aliexpress, maar ze zeggen dat ik tracking moet toevoegen aan het pakketje die ik terugstuur maar hoe doe ik dat?

Ik kreeg een email van aliexpress zelf dat ik tracking moet toevoegen...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
TurfGraver
6 jaar geleden
Hallo Joris,
Zou mijn mailadres (en naam) uit plaatje verwijderen. ;)

Antwoorden (1)

Ga met het pakketje naar een postkantoor en laat het frankeren voor verzending. Er wordt dan een sticker op het pakket geplakt met adres waar het heen moet en een streepjescode en track-and-trace nummer (tracking-nummer).
Zelf krijg je een kassabon mee waarop ook dat nummer staat. Log in op je Ali-account via de link in je mail en vul dat nummer in bij je retourmelding. Ali kan dan van afstand meekijken waar het pakketje zich bevindt en weet dan ook zeker dat jij het inderdaad hebt verzonden.