Wat gebeurt er met mijn post als ik (per ongeluk) iets verstuur dat illegaal is?

Hallo!
Ik heb een pakketje verzonden naar Denemarken. Helaas kwam ik er pas later achter dat parfum illegaal was om te versturen.
Wat gaat er gebeuren met mijn pakketje? Er is een track en tracé opgedaan en geen retour adres. Hij is nu al 1 week + onderweg. Ik ben bang dat hij compleet is weggegooid. Verder zat er wat snoep in en een brief.
Geen**** geen track en tracé

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

De kans is groot ja, dat het weggegooid wordt als ze controleren.Je kunt de verzender vragen waar het nu is, als je de track & trace zelf niet kunt volgen op je pc. meestal kan dat wel
3 jaar geleden
Zonder Track and trace en zonder retours-adres en zonder verzekering is het enige wat je kan doen met de ontvanger contact opnemen na een verzendtijd van b.v. totaal 3 weken. Als die niets heeft kan je ervan op aan, dat het in de Deense douane-prullenbank is verdwenen.