Hoeveel kost het om een pakket naar denemarken te sturen van 2kg?

Ik zie overal verschillende prijzen op internet, heb iets verkocht op marktplaats en het moet naar Denemarken. Om niet voor een schrik te komen als het uiteindelijk toch veel meer verzendkosten zijn dan ik zelf kon vinden (9 euro post nl) even deze check. Kan iemand dit bevestigen dat het niet straks ineens 25 euro is haha.

3 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Versturen vanaf €10
Pakketten van maximaal 80x50x35 cm (l-b-h) en 20 kg stuur je naar Denemarken al vanaf €10. Mét track en trace. Je volgt je pakket op de voet tijdens zijn hele reis.
Ik betaalde vorige week met track en trace 13 euro.
3 jaar geleden
Niet verzekerd en geen track and trace kost het € 9,- bij Post.nl.