Hoe verzend ik mijn mobiele telefoon?

Ik heb een mobiel op Marktplaats verkocht. En we hebben afgesproken dat ik hem opstuur, hoe moet ik de doen? In een doosje en hem dan na Postkantoor brengen? Bedankt voor antwoord

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
12.3K

Antwoorden (1)

Je kunt een doosje kopen, maar ook een oud doosje gebruiken. Verpak het mobieltje in een oude krant en misschien heb je bubbeltjes papier of anders proppen van oude kranten die je naast het mobieltje stopt, daar vul je het doosje mee. Met stevige tape (niet plakband) plak je het vast, vergeet niet het etiket met naam/adres/woonplaats koper wel goed zichtbaar stevig te tapen.
Vervolgens naar het postkantoor en versturen.

ECHTER zorg er wel voor dat je EERST je geld binnen hebt. Trap er niet in, dat jij het eerst verstuurt, niet doen. Je zou niet de eerste zijn die zijn mobiel kwijt is en ook z'n geld. Ik betaal altijd met Ideal en dat werkt prima.