Worden pakketjes ook op zaterdag opgehaald?

Ik vroeg me af of bezorgdiensten dit doen. Ik wil binnenkort namelijk iets bestellen. Normaliter ontvang je een melding wanneer de webshop je bestelling heeft verwerkt. Daarna is het aan de bezorging. Halen zij pakketjes ook op zaterdag op? Zodat je het zondag in huis hebt met een beetje geluk?

3 jaar geleden
1.9K
gvrox
3 jaar geleden
Volgens mij is een bezorging op zondag een service waar extra voor betaald moet worden; de webshop zal toch wel aan kunnen geven of het wel of niet mogelijk is ? Waarom niet nu meteen bestellen, of is er een speciale aanbieding vanaf zaterdag ?
Pieterke
3 jaar geleden
Misschien worden ze wel op zaterdag opgehaald maar voorzover ik weet is er geen dienst die op zondag bezorgt. Bovendien is het nu heel erg druk bij de bezorgdiensten en worden veel pakketten later bezorgd dan de beloofde datum.Je kunt dus beter nu alvast bestelen.

Antwoorden (1)

Ja, maar hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht. Met zondagbezorging kunnen pakketten tot uiterlijk zondag 01:00 uur aanleveren op het depot van PostNL. Ze worden dan dezelfde nacht nog verwerkt en op zondag bezorgd. Deze service geldt voor bezorging van pakketten binnen Nederland.