kan ik het pakket ophalen van mijn moeder?

ik kreeg deze week een papiertje door de brievenbus dat een pakketje uit het buitenland voor mijn moeder bij een postnl punt afgeleverd is. Nou moet deze binnen 2 weken opgehaald worden alleen is mijn moeder net 2 weken op vakantie. Ik probeer postnl nu al 3 dagen te bereiken maar ik krijg constant te horen dat het zo druk is bij hun en ik heb nog steeds niemand erover gesproken. Mag ik dit pakket zelf ophalen? Mijn moeder en ik hebben overigens niet dezelfde achternaam

3.6K
Utrecht
5 jaar geleden
Je kan het proberen; ga naar het Postnl afhaalpunt. Neem wel je ID mee en het papiertje.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
goeie vraag! Laat ff weten of het gelukt is.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt het pakket voor je moeder ophalen.
Volgens de website van Postnl, kan je het pakket ophalen voor je moeder.
Daarvoor moet je aan drie dingen denken mee te nemen of te weten:
1. Jouw eigen id-bewijs,, maar geen kopie;
2. Je moet het adres van je moeder kunnen opgeven;
3. Neem het briefje mee, dat in de brievenbus van je moeder is achtergelaten.