Hoe lang duurt het voordat mijn kaart is bezorgd naar buitenland?

misschien is iemand ervaart. ik heb een kaart gestuurd naar turkije in een envelop met tnt post. wie heeft het ooit gedaan en hoelang is het geduurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (3)

2weken

Toegevoegd na 1 minuut:
kaart naar iraq duurt ook 2weken en we zijn buurlanden duss... ik denk dat het het zelfde is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het duurt meestal ongeveer 2 weken.
Maar het kan heel afwisselend zijn.
ik heb verschillende ervaringen gelezen en bij de een duurt het een maand voordat het aan komt en bij weer iemand anders komt het helemaal nooit aan.
Als je post na twee weken nog niet is aangekomen kun je beter even langs het postkantoor langs gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er natuurlijk ook aan,waar in Turkije de kaart moet worden bezorgd. Als het in een stad als Istanbul is,zal het binnen een week bezorgd worden,maar ergens een bergdorpje in het binnenland, kan wel 2 weken duren.