Wat is de deadline voor het aanleveren van een brief bij Sandd om het op dinsdag of vrijdag te bezorgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Wanneer wordt je post bezorgd?
Afgeven op: maandag, dinsdag, zaterdag
Bezorgdag: vrijdag

Afgeven op: woensdag, donderdag, vrijdag
Bezorgdag: dinsdag

Er zit dus altijd minimaal 3 dagen tussen afgeven en bezorgen, maar dat kan oplopen tot 6 dagen.

Je kunt de post afgeven bij een postpunt, of daar in een blauwe brievenbus deponeren.

Voor bezorging op dinsdag is de deadline dus vrijdag.
Voor bezorging op vrijdag is de deadline dus dinsdag.

Via onderstaande link kun je de flyer met informatie downloaden en ook het dichtsbijzijnde postpunt vinden.

Toegevoegd na 7 minuten:
De postpunten van Sandd bevinden zich vaak in een andere winkel. De openingstijden kunnen dus per postpunt verschillen. Het is mij niet bekend wat de tijd is waarop de post door Sandd bij de postpunten wordt opgehaald. Als dit de volgende ochtend is, kun je dus vrijdag op koopavond tot 21.00 uur je post afgeven voor bezorging op dinsdag. Voor de bezorging op vrijdag zal de deadline dinsdag om 17.00 of 18.00 uur, afhankelijk van de sluitingstijd van het filiaal.

PostNL heeft de gewoonte ergens rond 17.00 uur al alle post uit de brievenbussen te verzamelen, maar dat wordt dan ook 's nachts verwerkt om de volgende ochtend bezorgd te kunnen worden. Sandd heeft niet echt reden om er nachtwerk van te maken.
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sandd bezorgt op dinsdag en vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. Als jij de brief in Apeldoorn vóór 17.00 uur op donderdag aanlevert wordt ie dinsdag bezorgd, en doe je dat op dinsdag dan wordt het een vrijdagbezorging.
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Donderdag is geen deadline voor dinsdag, dat is vrijdag. En je hoeft dat echt niet naar Apeldoorn te brengen, gewoon op het dichtstbijzijnde postpunt afleveren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik snap ook vooral niet waar de aanlevertijd of plaats vandaan komen? Ik zie ze niet staan in de link.