Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je pakketten laten bezorgen op een UPS afhaalpunt?

Ik wil graag wat bestellen op internet.
Deze webshop verzend alles via UPS.
Aangezien ik 's avonds vaak laat thuis kom kan ik niet het pakketje aannemen bij de deur. En in het weekend bezorgt UPS niet.
Dus mijn vraag is kan ik een pakket rechtstreeks laten bezorgen op een UPS afhaalpunt?
Dus het adres opgeven op de webshop van het afhaalpunt.
Want mijn werk zit dichtbij een afhaalpunt dus dan kan ik in mijn pauze als ik opschiet snel het pakketje ophalen.
Ik weet wel dat dit kan bij postnl maar helaas verzend deze webshop alles met UPS.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K
ItisILeClerc
9 jaar geleden
waarom laat je het niet naar je werkadres sturen?
dan hoef je het niet eens op te halen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Afleverondersteuning krijgen
Selecteer gewoon de onderstaande link Uw zending traceren. Voer het trackingnummer van uw zending in in het veld Tracking- of Info Notice-nummers en selecteer de knop Traceren. U gaat dan naar de pagina Traceeroverzicht. Wanneer u uw zending traceert, weet u precies op welke datum u haar mag verwachten.

Als u er dan niet zult zijn, kunt u uit de volgende opties kiezen voor het ontvangen van uw zending:

Als een handtekening vereist is, kunt u de zending laten bezorgen bij een buur die wel thuis is.
Haal uw zending af in een UPS klantencenter (Ik weet niet of dit hetzelfde is als het afhaalpunt).
Plan een nieuwe aflevering op een dag waarop u wel beschikbaar zult zijn voor ontvangst.
Laat uw zending op een ander adres bezorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding