Kunnen je erachter komen wie de post bezorger is van je woning (Den Haag)?

In januari 2 enveloppen zonder verjaardagskaart en gisteren 10 augustus wederom een lege enveloppe ontvangen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met TNT post en maak er een formele klacht van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is snel beoordeeld. Misschien stuurt iemand wel lege enveloppen :-)
paulus811
12 jaar geleden
een officiele klacht dat je in JANUARI 2 lege enveloppen hebt gekregen???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Mokummer. Nou het kan best hoor, ik woon dan niet in Den Haag maar ik heb nu ook al 2 maanden achter elkaar gehad dat het 'kadootje' wat ik bij een abbonnement heb 2x eruit gehaald is. En dit is te zien omdat het plastic op getrokken is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Paulus; een beetje goede lezer begrijpt dat gisteren de maat vol was... En terecht. @Liza; het kan ook in het postsorteercentrum zijn gebeurd.
paulus811
12 jaar geleden
Bij sommige mensen is de maat wel erg snel vol. Zou het niet zo kunnen zijn dat de envelop niet goed dicht zat en de kaarten er per ongeluk uit gevallen zijn? Of dat de envelop leeg verzonden is? Of zou de postbode een verjaardagskaarten-fetisjist zijn?

Het beste antwoord

stuur een ansichtkaart aan jezelf en wacht tot de postbode komt zou ik zeggen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja je kunt het navragen bij het postkantoor, of anders een klacht indienen bij de ING of hoe dat postbezorgingsbedrijf tegenwoordig ook heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal niet meevallen om te achterhalen wie jouw bezorger is. Ik denk dat het bedrijf niet gauw zulke gegevens zal verstrekken, en waarschijnlijk lopen er meer postbodes in jouw wijk. Het zijn bijna allemaal parttimers tegenwoordig.
Als je een klacht hebt, kun je die indienen bij de post. Liefst zo gedetailleerd mogelijk, maar dat zal niet meevallen als het delict al in januari heeft plaatsgevonden. De fout kan ook in het sorteercentrum liggen trouwens.