kan je een pakket versturen naar een ander adres via een andere afzender?

ik wil dus een cadeau geven aan een vriendin van mij, maar ik wil et niet eerst op mijn adres laten afleveren maar meteen op haar adres, is dat mogelijk?
en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik het nu al vertel maar dat het als een verrassing komt
het pakketje komt ook nog is uit de UK.
dus kan ik dan gewoon als ik het bestel haar adres invullen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Jawel dat kan. Bij het afronden van de bestelling krijg je een factuuradres te zien -jouw gegevens- en vervolgens een afleveradres. Vaak is dat het zelfde maar niet wanneer je het cadeau doet aan iemand en op dat adres laat bezorgen.

Staat dit er niet bij, neem dan even contact op met het bedrijf, een e-mail doet wonderen.

Kortom: Je kunt voor het BETALEN niet haar adres (= afleveradres) invullen, daar moeten echt jouw gegevens staan.