Dukdalf in Groningen Lewenborg. Hoe kom ik daar met de bus?

Ik kan niet vinden met welke bus ik langs de straat Dukdalf in Groningen kom. Weet iemand welke lijnen ik kan nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

In Lewenborg rijdt alleen lijn 3 lewenborg. En anders kijk je exact even op www.9292ov.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijn 3 met toevoeging Lewenborg moet je nemen. Als je vanaf het Centraal station ( wordt in Groningen hoofdstation genoemd) reist, pas dan wel op, dat je de goede lijn 3 neemt, want er is ook nog een lijn 3 Vinkhuizen.

In de bus wordt tegenwoordig op schermen aangegeven welke haltes genaderd worden. Bij halte Bakboordswal moet je uitstappen. Dukdalf is vervolgens een zijstraat van de Bakboordswal.
13 jaar geleden
Lijn 3 lewenborg. De bus rijd niet langs dukdalf, als je bij bakboordswal uitstapt dat is de één na laatste halte is het een klein stukje lopen naar dukdalf. Ik heb zelf op dukdalf gewoond. Veel succes!