Krijgt iedereen in Nederland een een envelop met 2 overgangskaarten 2e-1e klasse, 1 railrunner en 1 meereiskaart. ??

Heb dit gehoord van een kennis, die had het weer ergens gelezen op internet, maar klopt de informatie ? Op de NS website kan ik er niets over vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (7)

Nee, niet iedereen.
Wel mensen met een abonnement of kortingskaart van de NS. Dat zijn de zogenaamde vaste klanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben ze vandaag in de bus ontvangen, en we hebben niets te maken met de NS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar heb je een abonnement of kortingskaart dan ?
Waar kwam het dan vandaan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neen, we hebben geen OV kaarten.
Denk dat het gewoon reclame is.
kijk eens op ns.nl/spoordeelweken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een totaal andere actie, die spoordeelwekenbonnen zijn aanbiedingen voor attracties e.d. (meeste 2e persoon gratis) geldig op vertoon van bon + treinkaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat het toch dezelfde actie is hoor : [IMG]http://i29.tinypic.com/2w6v2ps.jpg[/IMG]] [IMG]http://i26.tinypic.com/biklll.jpg[/IMG]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé, ik zie het, dat stond er op de website niet bij!
Iedereen krijgt er 1
De post is geadresseerd aan de bewoner niet op naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij krijgen alle vaste klanten van NS deze kaart,omdat ze te lijden hebben gehad van de vertragingen gedurende de barre winterperiode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het antwoord van Fargh klopt,zet de NS zich zelf mooi voor Jan met de KA. Wij hebben ze moeten bestellen bij NS!
Alleen Etab heeft het goed,wij kregen het ook in de bus. Onzin antwoorden van mensen hier!! Nergens op gebaseerd..

Toegevoegd na 59 seconden:
De bonnen gelden alleen in de maand Augustus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis met mijn antwoord :)
De enveloppe met kortingsbonnen wordt toegestuurd aan klanten van NS en aan woonadressen binnen een bereikbare straal van een NS-station. Het antwoord is dus: nee, niet iedereen.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ha gevonden: nabestellen kan op www.ns.nl/spoordeelweken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zat als huis-aan-huis reclame bij de post gisteren, en het wordt verspreid door heel Nederland als het goed is. Mensen met NEE-JA of NEE-NEE sticker hebben pech, die krijgen hem niet. Andere mensen krijgen hem wel.
Dus, plak voor deze week snel je sticker af!