Krijgt iedereen in Nederland een een envelop met 2 overgangskaarten 2e-1e klasse, 1 railrunner en 1 meereiskaart. ??

Heb dit gehoord van een kennis, die had het weer ergens gelezen op internet, maar klopt de informatie ? Op de NS website kan ik er niets over vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wij hebben ze vandaag in de bus ontvangen, en we hebben niets te maken met de NS.

Iedereen krijgt er 1 De post is geadresseerd aan de bewoner niet op naam.

Volgens mij krijgen alle vaste klanten van NS deze kaart,omdat ze te lijden hebben gehad van de vertragingen gedurende de barre winterperiode.

Alleen Etab heeft het goed,wij kregen het ook in de bus. Onzin antwoorden van mensen hier!! Nergens op gebaseerd.. Toegevoegd na 59 seconden: De bonnen gelden alleen in de maand Augustus..

De enveloppe met kortingsbonnen wordt toegestuurd aan klanten van NS en aan woonadressen binnen een bereikbare straal van een NS-station. Het antwoord is dus: nee, niet iedereen. Toegevoegd na 6 dagen: Ha gevonden: nabestellen kan op www.ns.nl/spoordeelweken.

Het zat als huis-aan-huis reclame bij de post gisteren, en het wordt verspreid door heel Nederland als het goed is. Mensen met NEE-JA of NEE-NEE sticker hebben pech, die krijgen hem niet. Andere mensen krijgen hem wel. Dus, plak voor deze week snel je sticker af!

Bronnen:
zat gister bij mijn postwijk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100