Is er met snellere manier van reizen met ov van Haarlem naar Diemen Zuid?

Ik moet nu eerst naar Sloterdijk, dan naar Schiphol en dan naar Diemen Zuid. Weet iemand een andere route per bus/ tram/ metro?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de sneltrein van station Haarlem naar Amsterdam Centraal, dan metro 53 richting Gaasperplas, uitstappen bij Diemen Zuid.

Deze route duurt volgens 9292 doordeweeks 41 of 51 minuten, afhankelijk van je aansluiting

Toegevoegd na 1 minuut:
Om precies te zijn:

- sneltrein Haarlem-Amsterdam - 41 minuten totaal
- stoptrein Haarlem-Amsterdam - 51 minuten totaal

Toegevoegd na 1 uur:
De tijden zijn voor het totaaltraject (stoptrein/sneltrein + overstappen + metro), niet voor alleen het treintraject.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles via de trein, van Haarlem naar Amsterdam CS, en dan naar Diemen. Ongeveer 60 minuten volgens de ANWB-Routeplanner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Er gaat geen trein van Amsterdam Cs naar Diemen Zuid.