Ik wil van Emmen naar mijn kleinkinderen die op de camping "Schloss te Haren Groningen staan. Ik heb geen auto en geen rijbewijs Hoe komik daar?

Ik wil ze verrassen maar ik heb geen idee daar te komen.Ik heb geen PC dus mijn vriendin vraagt dit en zal mij dan verder berichten. Dank u wel

Toegevoegd na 2 minuten:
Neen Niet Haren Groningen Haren in DUITSLAND Ferienszentrum SCHLOSS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh? Uit je vraag begrijp ik dat je naar groningen wil mAar uit je toevoeging duitsland. Welk is het nu?
anneliez
11 jaar geleden
Ik zou het risico van verrassen niet nemen. Misschien zijn ze net wandelen ofzo als u daar aankomt, en is de reis voor niets gemaakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Martin ik wil naar Duitsland / Haren daar is de Camping Schloss.met de taxi is geen optie is teveel geld voor haar, teveel geld. dank voor je antwoord. Anneliez. dank , nee dat is geen risico, ze zitten daar met 5 kinderen en nog één op komst, er is genoeg te doen voor de kinderen. Ik denk niet dat ze weg zijn. Dus met de bus maar welke dat was mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Martine74 sorry ik verminkte je gebruikersnaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
congie waar zie je dat dan dat ze met de bus kan? Ik kan het nergens vinden. Niet bij OV9292. en bij ANWB kun je alleen iets plannen met de auto. De buren vragen om je weg te brengen met de huidige benzineprijs ze zien je aankomen
Nitwit.

Antwoorden (3)

Je kan eventueel met de taxi daarnaar toe gaan. Ik geloof wel dat dat wat kost, en anders moet u gewoon buurman/vrouw of een kennis vragen om daarheen te kunnen rijden en de taxi kost trouwens ongeveer 70,- euro. Succes verder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf Emmen gaat er een bus naar Meppen.

Vanaf Meppen de regional express naar Haren. Vanaf daar Bus REX1 (deze laatste info komt van de site van deutsche bahn, als lokatie Haren (Ems) B408/Ferienzentrum opgeven)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een dagkaart en neem de bus.
Er is een Qliner welks tussen emmen en groningen rijd ( 300 en de 305 )
en anders is er ook nog lijn 73 ( via stadskanaal ).
Maar met die laatste ben je nog wel even mee onderweg......

Voor 12,- kan je heen en terug...............

http://www.qbuzz.nl/regio+groningen+drenthe/vervoerbewijzen/eurokaartje/cDU157_Eurokaartje.aspx

Toegevoegd na 2 minuten:
Vanaf groningen kunt u met de staddienst naar Haren.
Als u het de chauffeur vraagt dan weet hij wel welke Lijn en perron u moet hebben.