Hoe ver is het lopen van het station van Nijmegen naar de festiviteiten tijdens de Nijmeegse vierdaagse?

Ben niet zo'n wandel type en doe dan ook liever mee met het feesten dan met de vierdaagse ;-)
Wil graag met de trein, maar hoe ver is het lopen vanaf het station van Nijmegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (5)

Van het station naar het centrum is 5 tot 10 minuten lopen. Van het station tot het Keizer Karelplein (waar de intocht op vrijdag eindigt) is 5 minuten lopen en op weg naar het centrum. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste festiviteiten zullen om en rond de binnenstad gehouden worden, en vanaf het station is dat niet zo ver ; met een minuut of 5 a 10 lopen zit je midden in de binnenstad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De finish is op het Keizer Karelplein. Evenementen zijn verder in het centrum, zoals plein 1944, te vinden, ook zo'n tien minuten lopen.
Ironisch trouwens, hoe je naar het grootste wandelevenement van Nederland (de wereld?) gaat en niet van wandelen houdt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn mensen die de vierdaagse LOPEN, en er zijn mensen die de zomerfeesten vieren. Om naar de zomerfeesten te gaan hoef je niet van wandelen te houden ! Het lopen is overdag, daar kun je naar gaan kijken. De meeste wandelaars moeten op tijd naar bed, vele anderen gaan dan feesten.
Amadea
13 jaar geleden
De finish is zo'n beetje over de hele St. Annastraat, langs het Keizer Karelplein staan tribunes, maar het eindigt op de Wedren!
Kortste weg 10 minuten

Leukste weg 4 maal 40
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je station Lent neemt ben je in 10 minuten lopen op het Valkhof en de Waalkade. Daar zijn heel veel activiteiten en podia. Het wandelingetje er naartoe is ook mooier dan vanaf Station Nijmegen! Veel plezier!