Waar kan ik nog persoonlijk a/d balie (DB) tickets naar Berlijn kopen? In de buurt van Emmerich?

Had al tickets gekocht in Emmerich , en daar geannuleerd , vouchers gekregen . nu een nieuwe poging maar dat DB kantoor is inmiddels opgeheven , dus waar nu nog persoonlijk kaartjes halen ? ?? Waarom persoonlijk , omdat je dan van je groep eventueel 1,2 of meer mensen kunt annuleren . Tickets via internet, dan moet altijd de hele groep annuleren .

een jaar geleden
1.1K
Utrecht
een jaar geleden
Kan je de tickets niet 1 voor 1 online kopen?

Antwoorden (1)

Wesel heeft een Reisezentrum, dus daar moet het kunnen.
een jaar geleden
Cv8
een jaar geleden
Top , Dank je wel !
Cv8
een jaar geleden
Het is gelukt , wij zijn in Bochelt geweest , daar is ook nog een kantoor van de DB , Wesel was inderdaad ook een optie geweest . Bedankt !!
Antoni
een jaar geleden
Wat goed om te horen!
tinus1969
een jaar geleden
Fijn om te horen.