Is het mogelijk om bij Arriva een e-ticket te kopen zonder tijd, maar wel een datum?

Ik ben een buitenlander die naar Nederland komt en ik wil kaartjes bestellen voor trein en de bus. Alleen als ik bij Arriva kijk dan moet je een tijd aangeven waarop je reist. Omdat ik met het vliegtuig kom weet ik niet of ik op de exacte tijd er ben. Bij de NS kan ik een treinkaartje bestellen zonder tijd, maar wel een datum. Is dit bij Arriva ook mogelijk? Verder vraag ik mij af of er niet 1 integrale dienst is waar je 1 ticket kunt bestellen voor zowel trein als bus (bij de NS en de Arriva lukt dit niet).

5 jaar geleden
4K
ronron1212
5 jaar geleden
Met een arriva kaart kun je alleen met de arriva bus of trein reizen en niet met andere vervoerders. Dus kijk eerst eens waar je naar toe wil en welke vervoerder hier reist

Antwoorden (2)

Wilt u een OV Dagkaart bestellen voor tram, trein, bus en metro? Voor € 59 koopt u een dagkaart die op alle dagen van de week geldig is. Voor € 39 bestelt u een OV Dagkaart die geldig is in de daluren van maandag t/m vrijdag vóór 6.30 uur en vanaf 09.00 uur. In het weekend de hele dag.
Holland Travel Ticket

Het Holland Travel Ticket is het reisproduct voor toeristen en reizigers die met één reisproduct een hele dag onbeperkt gebruik willen maken van de trein, tram, bus en metro tegen een vast tarief. Het Holland Travel Ticket (OV Dagkaart) is verkrijgbaar voor € 59 en geladen op een wegwerp OV Chipkaart.
5 jaar geleden
Drepolli
5 jaar geleden
Bedankt, maar ik zoek iets voor 1 ritje. 39 euro is dan aardig prijzig... Is een los Arriva ritje alleen maar op tijd te bestellen en niet op een dag?
In Nederland kan je voor binnenlandse treinen en bussen geen tickets kopen voor bepaalde vertrektijden. Ik denk dat Arriva je een tijd vraagt om een dienstregeling te laten zien. Het kaartje wat je daarna koopt is daarna gewoon de hele dag geldig op dat traject.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Losse kaartjes voor bus EN trein kan je meestal alleen kopen in combinatie met een toegangsticket voor een dagje uit.