hoe kan ik vanaf Deventer naar Ermelo reizen per trein als zowel de trein naar Zwolle als die naar Amersfoort niet rijdt?

dit was namelijk gisteren het geval. Op de reisplanner van NS staan alleen Zwolle en Amersfoort als opties, maar die reden dus beide niet. Uiteindelijk ben ik met de bus naar Zwolle gegaan, maar ik vroeg me af of er nog een alternatief is, bij voorkeur per trein.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Amadea
6 jaar geleden
Normaliter regelt NS busvervoer als een deel van een treinroute gestremd is.

Het beste antwoord

Vanaf Deventer had je met de trein naar Arnhem kunnen reizen. Van Arnhem naar Utrecht, en daar dan weer overstappen op de trein van Utrecht richting Zwolle. Die laatste rijdt via Amersfoort en Ermelo.