OV chipkaart verval datum kwijt, wat nu?

Ik ben mijn OV chipkaart verloren. Ik wilde een nieuwe aanvragen op de site van OV chipkaart. Toen vroegen ze naar de verval datum van de OV kaart en deze weet ik niet. Ik heb mijn OV kaart nooit gekoppeld aan het account, dus ik kan de verval datum ook nergens vinden. Hierdoor kan ik geen nieuwe kaart online aanvragen. Ik weet het kaartnummer wel. Weet iemand wat ik het best kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.7K
Amadea
6 jaar geleden
Als je jouw NS-account hebt geactiveerd en je OV-chipnummer ingevuld, dan kan je daar de vervaldatum terugvinden!

Antwoorden (2)

Even een telefoontje naar 0900-0980. Je kunt telefonisch een vervangende kaart aanvragen en tevens kunnen ze je daar verder helpen. Het is alleen niet zeker dat dit op dit moment nog kan........
6 jaar geleden
Bordensteker
6 jaar geleden
Lijkt mij in overeenstemming met de vermelde bron (staat onderaan die pagina). Dat het telefoonnummer op zaterdagavond misschien niet meer bereikbaar is, lijkt me geen reden voor de min ...
+
Ik ben mijn OV pas ook kwijt geraakt paar maanden terug en toen ik een vervangende kaart aanvroeg, vroegen ze ook naar de datum. Ik had hem wel gekoppeld aan OV-chipkaart.nl maar ik wist dat NS de datum ook had. Dus als je je kaart gekoppeld hebt aan ns om je reishistorie enzo te zien kan je bij "mijn gegevens" je kaartnummer zien en de datum van de kaart zien en zodoende kon ik toch het kaartje bestellen