Hoe het goedkoopste van Bergen op Zoom naar Dordrecht met de trein?

Zoon (16) gaat naar het MBO in Dordrecht en heeft tot 2017 geen recht op Studentenreisproduct. Welk abbonement/oplossing is het beste en goedkoopste?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe vaak moet hij die reis maken per maand?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Elke week 5 keer per dag van maandag tot en met vrijdag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alternatief: brommer aanschaffen. Afstand over de weg: 54 km. Uurtje brommen, 2 liter benzine/dag en nooit geen vertragingen. http://www.routeplanner-kaarte.nl/bergen-op-zoom-dordrecht
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
afstand over de weg 54 km, dat is dan wel autoweg . En hoe wil jij dat in een uur doen als je max 40 mag met de brommer

Antwoorden (2)

De voordeligste optie is een Traject Vrij Jaarkaart. Die kost voor de afstand tussen Bergen op Zoom en Dordrecht € 2.904,-
Afhankelijk van wanneer hij gaat beginnen kan het eventueel toch voordeliger zijn om Traject Vrij Maandkaarten te nemen. Dan betaal je namelijk per maand € 301,-

Gezien het feit dat hij waarschijnlijk 's morgens vóór negen uur al vertrekken moet zijn er geen gunstiger mogelijkheden te bieden.
Amadea
7 jaar geleden
Dalvoordeel korting kopen... 40% korting voor 50 piek p.j. of met code als je geluk hebt http://www.savly.nl/1-jaar-lang-40-korting-tijdens-de-daluren-bij-ns/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Daar kan je niks mee als je om 9 uur al op school moet zijn.