Een jaar onbeperkt reizen in een vast gebied voor een vast bedrag op alle lijnen van de RET, Connexxion, HTM, HTMbuzz, en Veolia in de regio Rotterdam en Den Haag kost met reductie € 1.825,50 en volle prijs is € 2.766,00.

Reis je altijd dezelfde afstand dan kun je beter een regio-abonnement nemen. Afhankelijk van hoeveel sterren die afstand overbrugt kost dat per jaar tussen de € 490,00 en € 2.340,00 vol tarief, of tussen de € 310,00 en € 1.540,00 met reductie.

Die reductie krijg je als je een kortingsabonnement hebt. Hier kun je zien welke mogelijkheden daartoe zijn en wat die kosten: http://www.ret.nl/service/reisproducten-en-tarieven/abonnementen/kortingsabonnementen.html
Amadea