hoe lang doe je erover om heel Madurodam te zien?

Hoi allen,

Op Internet las ik dat madurodam 18000 m2 groot is.
Maar hoe lang ben je dan bezig om het hele park te zien?
Is het echt zo groot dat je er de hele dag bent, of ben je binnen 3 uur wel uitgekeken?
En ligt Madurodam dicht bij het centraal station?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
31.1K
Erna55
8 jaar geleden
Vind je het echt zo moeilijk om uit te zoeken of madurodam bij het centraal station ligt ?
Je kunt dit via google gemakkelijk vinden. Waarom stel je deze vraag hier ?

Antwoorden (2)

In drie uur heb je het wel gezien. Suggestie: combineren met het Omniversum.

Toegevoegd na 2 minuten:
Madurodam ligt niet op loopafstand van het Centraal Station. Je kunt met de bus of tram vanaf daar richting Scheveningen.
Computoon
8 jaar geleden
Madurodam is niet enorm, maar het ligt er helemaal aan hoe lang je bij ieder(e) bouwwerk /uitspanning blijft staan om het te bewonderen en om te kijken hoe het nou precies gemaakt is of hoe goed ze het hebben nagemaakt... Dat is dus een zeer persoonlijk gebeuren.

Het is net als in een museum, ga je naar binnen en loop je overal gewoon langs, of sta je bijna overal echt stil met een boekje in je handen om te lezen of een paar oordoppen in je oren om naar een uitleg te luisteren.

Het is dus niet zomaar in te vullen voor mij hoe lang een ander hier over doet... Nog afgezien van het feit of je nog iets gaat eten of drinken of het winkeltje bezoekt om een mooie souvenir uit te zoeken.

Voordat je het weet ben je uren verder. Ook als je gewoon doorloopt, ligt trouwens ook nog aan de drukte van andere bezoekers. Ik heb het meegemaakt dat je moest wachten om ergens te kunnen gaan kijken.

Kortom , ben langzaam, een dromer en echte onderzoekende kijker of ben iemand die de pas erin zet en alles van een afstandje wel gauw gezien heeft... ben je met een uurtje klaar en een halfuurtje iets drinken of een ijsje? Tja , dan ben je met een dikke 1,5 uur klaar.

Ik zou het maar ruim nemen en op zeker 2 uur houden , en de tram stopt bijna voor de deur, scheelt ook weer.

Madurodam
George Maduroplein 1, 2584 RZ Den Haag
madurodam.nl

Madurodam is bereikbaar via:

(*)Station Den Haag Centraal: met tram 9 richting Scheveningen Noorderstrand, halte Madurodam
(*)Station Den Haag Hollands Spoor: met tram 9 richting Scheveningen Noorderstrand, halte Madurodam
(*)Scheveningen strand: met bus 22 richting Duinzigt, halte Plesmanweg