Welk abonnement voor dagelijks van Delft naar de Erasmus Universiteit?

Ik heb al jaren niet meer met het OV gereisd, ja af en toe in het weekend.
Ik wil een abonnement voor de trein van Delft naar Schiedam en dan de Metro naar halte de Kralingse Zoom.
Ik heb gekeken op de site van de NS maar kom er niet goed uit.
Welke mogelijkheden heb ik qua abonnements vorm?
Wat kost het?
En waar kan ik het kopen?
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga bij de volgende link even naar het tabje stad-/streekabonnement