Wat is de toekomst van het openbaar vervoer?

Het openbaar vervoer maakt haar opmars in onze maatschappij. Grootsteden kennen vaak een uitgebreid openbaar vervoerstelsel. Bus, tram, metro en trein kennen een groot succes. Zowel in België als in Nederland. Wat zal de toekomst van het openbaar vervoer zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het word beter en rijdt meer op tijd. Gratis openbaar vervoer zal in meer plaatsen mogelijk zijn. Om te beginnen voor 65+, zoals in Belgie al is (elke treinritje kost daar 5 euro)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de Go-Pass (voor -26-jarigen) betaal je momenteel 5 euro voor een langeafstandsrit tussen ieder Belgisch station.

Andere antwoorden (3)

gratis en voor niets. Voor niets gaat de zon op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
droom maar lekker verder
die walgelijke ov chipkaart heeft de bus in apeldoorn alleen al 300% duurder gemaakt,gelukkig valt de trein wel mee

maar ook die wordt flink duurder

geen retour

geen weekendretour

geen samenreiskortingen

en het enkeltje wordt flink verhoogd in januari
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is ooir uitgerekend dat als iedereen 1 euro meer belasting zou betalen het OV gratis zou kunnen...
Dus wie weet....