als je incheckt met de ov chip ZONDER enig saldo maakt het dan een ander geluid als MET saldo?

of klinkt het gewoon zoals normaal? en kun je dus zwart rijden tot je gepakt wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, probeer het maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en dan zegt de buschauffeur sorry eerst opwaarderen en dan kom ik te laat waar ik moet zijn ik kan nergens een strippenkaart krijgen dus het moet eigenlijk wel maar dan het liefst niet opvallend als iemand hier nou ervaring mee heeft, die zitten er vast wel tussen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je eenmaal voorbij de chauffeur bent, hangt daar een oplaadautomaat
maar die mag je pas gebruiken als je binnen bent
Ja dan hoor je 2 piepjes, met saldo hoor je 1 lange piep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf buschauffeur en als je probeert in te checken zonder saldo krijg je een lange piep en een rood licht.
Met saldo krijg je groen licht en een kort piep.