Dat duurt tot 4 uur in de middag, en daarna begint het weer vanaf half 7. dit zijn de daluren.
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
Personen met nog een "oude" voordeelurenkaart hebben 40%korting vanaf 09:00u 's morgens tot de laatste trein 's avonds. Dus alleen op weekdagen tussen 04:00 en 09:00 betalen zij de volle mep.
In principe van de gehele dag tot 12 uur 's nachts dus.
Het enige waar je naar moet kijken is vanaf hoe laat je ermee mag reizen.

Zie onderstaande info:

Van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur ’s morgens.
Tijdens het weekend de hele dag.
In de maanden juli en augustus de hele dag.
In 2013 tijdens de volgende feestdagen de hele dag (dus ook vóór negenen): 1 januari (Nieuwjaarsdag), 29 maart (Goede Vrijdag), 1 april (2e Paasdag), 30 april (Koninginnedag), 9 mei (Hemelvaart), 10 mei (dag na Hemelvaart), 20 mei (2e Pinksterdag), 25 december t/m 31 december.

Toegevoegd na 2 minuten:
EDIT:

Voordeeluren: De voordeeluren zijn op maandag tot en met vrijdag van 00.00 uur tot 04.00 uur ’s ochtends en vanaf 09.00 uur tot 04.00 uur van de daaropvolgende dag.

Er zijn dus geen voordeeluren op maandag
tot en met vrijdag van 04.00 tot 09.00 uur ’s ochtends. Voorts zijn de voordeeluren op alle uren gedurende het weekeinde, feestdagen en andere door NS vastgestelde dagen, evenals alle uren in de maanden juli en augustus.

Dus tot 04.00uur