Met een NS jaartrajectkaart kan je bij een kaartautomaat je saldo checken,maar hoe kan je dat bij je NS acount zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

In Mijn NS kun je je saldo niet inzien, alleen de bij NS gemaakte reizen en opwaarderingen. Wil je je saldo en/of bij andere vervoerders gemaakte reizen inzien, dan moet je hiervoor een account op www.ov-chipkaart.nl aanmaken en je OV-chipkaart aan dat account koppelen. Vervolgens kun je in de OV-reishistorie overzicht van de gemaakte reizen en kosten inzien (let wel: het tot wel 24 uur duren voordat de gegevens bijgewerkt zijn).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet met een NS-account, omdat het account alleen je trein-reishistorie kent. Via NS-automaat kan het wel, omdat dan simpelweg de fysieke kaart wordt uitgelezen.

Kaartsaldo wordt wel aangegeven bij een account op OV-chipkaart.nl
Daar staat het vermeld onder: "OV-reishistorie".