Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt de NS Dal Vrij Dagkaart zal ik uitchecken als ik op de plaatsbestemming ben ?, en hoe als ik weer terug ga naar huis hoe dan?/?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De NS Dal Vrij Dagkaart is een chip- en stempelkaart ineen.

Bij de NS checkt u in en uit bij een NS-kaartlezer poortje of paal. Inchecken bij NS is alleen mogelijk op werkdagen vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur; op zaterdag en zondag de hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kunt u wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.

Bij Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia stempelt u de Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat.

Bij NS mag u dus tijdens de daluren inchecken en de reis in de spits afmaken maar dat mag bij de overige treinvervoerders beslist niet. U moet bij Arriva, Veolia etc. tijdens de spits de trein uit zijn of een kaartje kopen. Dat u heeft gestempeld, wat u moet doen voordat u een van de treinen van de overige vervoerders ingaat, maakt daarbij niet uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding