welk treinabonnement is voordelig voor scholieren op een vast traject?

Mijn dochter heeft nog geen ov-kaart en moet dit jaar 5x per week op een vast traject reizen met de trein. Wat is hiervoor het beste abonnement?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Een NS trajectkaart. De prijs is afhankelijk van de afstand die ze moet overbruggen, maar dit zal waarschijnlijk het goedkoopste zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is sinds kort veranderd naar traject vrij. Deze kun je per maand of per jaar afsluiten
Ik heb dit ook jaren gedaan. Ik had ook een Dal-voordeelkaart. Deze kaart kosten rond de 50€ en dan kreeg je binnen bepaalde tijdstippen 40% korting op je reis.
Het kwam nogal eens voor dat ik later dan negen uur moest beginnen, en voor vier uur klaar was. Dan kreeg ik toch mooi 40%korting op mijn reis.