Is een OV-kaart een NS-vervoersbewijs?

Ik heb van de NS een foldertje gekregen waarin meerdere kortingen stonden, waaronder de NS-meereiskaart. Een kameraad van mij waarmee ik ga reizen heeft een OV-jaarkaart, zou ik met deze NS-meereiskaart gratis meekunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Lees de folder nog eens goed door, er staat iets in over beperkingen. Als het niet duidelijk is: de NS vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ov-chip kaart kun je ook voor trein reizen gebruiken dit moet je alleen wel apart activeren via internet.
Wat de link is weet ik zo even niet maar hier vind je nog meer info over de ov-chipkaart
http://www.ov-chipkaart.nl/?home=1

Toegevoegd na 5 minuten:
sorry ik heb mischien te snel beantwoord als het niet over een ov-chipkaart gaat maar over en ov-kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een OV-jaarkaart is nu in een chipkaart vorm
het beste is aan de NS medewerker te vragen
Is het beste die weten namelijk de regels
Bronnen: