Is er nog een actie voor een goedkoop NS treinkaartje?

Is er nog zo actie voor een goedkope NS dagkaart?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, deze laatste actie is afgelopen.
Wel heeft iemand een hele hoop van deze kaartjes gekocht en zet deze nu op de site te koop : http://www.treinkaartkorting.nl/ns-dagkaart.php
Hier kun je ze voor een langere tijd kopen (weliswaar voor een iets duurdere prijs namelijk 23 euro per kaartje).

Je kunt hiermee reizen van:
-maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en op zaterdag en zondag de gehele dag in de periode van 14 juli tot en met 12 oktober 2014.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt ze er voor een lagere prijs kopen* (typfoutje ;) )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, die acties zijn gestopt op 29 juli.