als je gaat tienertoeren is het dan 3 dagen achter elkaar?

Ik ga met een vriendin tienertoeren in de weken van 4 augustus tot en met 17 augustus, nou vragen wij ons af of je dan 3 dagen achter elkaar moet tienertoeren of dat het gewoon 3 willekeurige dagen in die 2 weken zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan op drie willekeurige dagen in de tijd dat de tienertoer geldig is.

Toegevoegd na 18 minuten:
Op maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00 uur. Op zaterdag en zondag de gehele dag.

Ook geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.

Niet geldig in de Thalys Amsterdam - Parijs. Met toeslag wel geldig in de Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
okay! bedankt!