Zijn er op Rotterdam Centraal (na de verbouwing) nog steeds bagagekluisjes?

Ik neem morgen een weekendtas mee, maar moet daarna een tijdje de stad in. Nu stonden er bij de voorzieningenlijst op NS (http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/o-s/rotterdam-centraal) geen bagagekluisjes, maar ergens anders, bij de informatie over kluisjes staat "Different locker storage rates apply at the following stations: Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, The Hague Centraal and Utrecht Centraal.". Dit zou betekenen dat ze er wel zijn.
Weet iemand of die kluisjes er nog zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Volgens deze opgave van NS zijn er in dit station gewoon kluisjes te huur:
http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/algemeen/algemeen/bagagekluizen.html?r171_r1_r1_r1_r3:station=Rotterdam+Centraal

Rotterdam CS is één van de grootste treinstations, en het zou me dan ook zeer verbazen als je er geen bagagekluis kon huren.
11 jaar geleden
Ja deze bevinden zich in een ruimte aan de achterzijde van het station bij (voorbij) spoor 15.

Je loopt door de centrale onderdoorgang naar de andere kant.
Bij de laatste winkel aan de rechterzijde (ik geloof een kleine AH). Als je daarvoor staat zie je rechts daarvan een raam. Kijk je door het glas dan zie je binnen de kluisjes.
Daarnaast rechts, is de gang met een deur waardoor je de ruimte kunt betreden.