Kan ik nu nog een los kaartje kopen in de bus?

Vanaf 17-7-2914 kan je dan gewoon nog een kaartje kopen in de bus?

Toegevoegd na 1 minuut:
Vanaf vandaag 16-7-2014 kan je nog kaartje kopen los in de bus ???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit staat op de website van 9292, weet niet wat vandaag er mee te maken zou hebben maarja,

"Een los kaartje kopen

In de bus of tram en bij de kaartautomaat van de metro kun je ook een los kaartje kopen. Een los kaartje kopen kan uitmaken in de prijs van je reis. In de meeste gevallen ben je duurder uit."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Was niet perse voor vandaag ging mij erom dat nu is want ik zocht naar deze vraag maar dat ware vrage van jarenterug en moet morge met de bus 1x en was benieuwd of ik zoals normaal gewoon een kaartje kan kopen met los geld ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laatste keer dat ik met de bus ging (2 weken geleden ongeveer) kocht iemand nog een kaartje dus ik neem aan van wel
9 vd 10 keer als ik met de bus reis is ov chip kaart de enige mogelijkheid