Hoe vind ik de einddatum van mijn abonnement op mijn Ov-Chipkaart?

Ik heb al op de Ov-chipkaart site zelf gekeken, ik zie de abonnementen wel staan maar geen einddatum.

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is trouwens een busabonnement
Op connexxion kan ik al helemaal niks erover vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Bij mijn kaart staat de datum rechts onderaan op de voorkant van de kaart. Daar staat letterlijk: kaart geldig tot..... (en dan de datum). die datum staat daar samen met mijn foto, naam en geboortedatum.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat niet om de kaart zelf, maar om het abonnement dat er op staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zag ik ook pas toen ik mn antwoord had gegeven, Sorry. Ik haalde 2 dingen even doorelkaar. Heb jij niet het aanvraagformulier meer waar dat opstaat? Anders even contact opnemen met de ns, daar zit je toch in het systeem?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat er op de site inderdaad niks te vinden is. Het lijkt mij dat de info die er op een site staat alleen algemene info is die voor iedereen geldt. Iedereen die een abonnement aangaat, heeft een andere aanvangsdatum, en misschien ook wel een ander soort abonnement. Dat kan je niet op een site vermelden lijkt mij.
Scan de ov-chipkaart bij de automaat op het station en kies voor "Tonen alle producten op kaart". Dan komt er een scherm waarop behalve het tegoed wat op de kaart staat ook de geldigheid van jouw reisproduct(en) te zien is.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt, dat morgen even doen!