Hoeveel geld kan ik op een Wegwerp OV chipkaart zetten? Heb maar 1 euro nodig voor de reis in Rotterdam met de Metro maar..

je moet ook nog instaptarief betalen à 4/5 euro.

En waar kan je zo'n kaart kopen?
Alvast bedankt. (En kost een wegwerp chipkaart zelf ook nog wat of niet)?

Toegevoegd na 2 minuten:
Kun je trouwens ook met een RET 2 uur kaart in de metro anders koop ik die want die kost maar 3,50!

Toegevoegd na 2 minuten:
En zoja waar is die RET 2 uur kaart dan te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan een onbeperkt bedrag op en wegwerpkaart zetten, maar of dat verstandig is...
Je bedoelt waarschijnlijk: wat is de goedkoopste manier van reizen met de RET.
De 2 uur kaart, kan je op Rotterdam Centraal en Metrostation Beurs krijgen, ook nog wel op andere plaatsen, maar ik neem aan dat je met de trein komt.
Op deze 2 plekken kan je ze namelijk ook aan de balie kopen en niet uit een automaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!