Wat is ongeveer de ligging van Primark in Almere?

Ik wil binnenkort met een vriendin naar de primark in Almere. We gaan daar heen met de trein. Maar we weten niet of het te doen is om daar heen te lopen vanuit het station. En als dat wel te doen is, bij welke halte moeten we dan uitstappen in Almere?? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
SimonV
9 jaar geleden
Zie voor kaartje:
http://zakelijk.infonu.nl/detailhandel/114460-primark-almere-adres-openingstijden-en-parkeren.html

Antwoorden (1)

Dat ligt tegenover het station Almere Centraal, kan je niet missen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is nog geen 100 meter als je het station uitkomt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Centraal moet natuurlijk Centrum zijn ;-(