Vergoeding voor OV op MBO?

Ik ben 16 jaar en ga MBO doen dus heb nog geen recht op stufi of een studenten OV. Ik woon in Emmen en de school is in Groningen

Is het mogelijk om een (deelse)vergoeding te krijgen voor reiskosten die ik maak?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt echt pech, in de provincie Groningen bestaat die mogelijkheid wel, als je ouders een niet te hoog inkomen hebben. Maar in Drenthe (nog) niet. Het gaat om de provincie waar je woont.
De politiek is er wel mee bezig, maar daar heb jij nog niets aan.