1. Ze worden niet vaak genoeg schoongemaakt.
2. Het valt niet mee om goed te mikken als de trein schommelt.
3. Als ie eenmaal vies is krijg je een sneeuwbal effect, omdat iedereen dan denkt dat ie ook niet netjes hoeft te zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

er gaan veel verschillende mensen naar de WC en onderhoud is minimaal.

mensen hebben de neiging om veel minder voorzichtig te zijn met spullen wat hen niet toebehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een publiek toilet, die zijn vaak wat smerig. daarbij word er tijdens de rit niet schoongemaakt. wellcht daarna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze hebben dan lol als ze daar op de pot of op de muur plassen omdat, ze dat thuis lekker niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen boven die WC hangen in een rijdende en daardoor soms schommelende trein. Zowel staande mannen als hurkende vrouwen kunnen er dan wel eens naast piesen.

Het zou helpen als iedereen op die WC's zou gaan zitten, maar ja, wie wil er zitten op een WC-bril in een trein als het heel goed kan dat de vorige er wel al sproeiend boven heeft staan/hangen zwaaien?

Overigens heb ik begrepen dat ze nu extra vies zijn door stakende schoonmakers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand voelt zich verantwoordelijk om zulk een trein-wc schoon te houden...

Alles wat openbaar is lijkt tegenwoordig vies... toiletten, orde, aanklagers... (Dit is natuurlijk een antwoord met OOK een knipoog erbij)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze niet zo echt schoongemaakt worden. Misschien helemaal niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De treinen worden echt goed schoongemaakt als de dienst erop zit dus s`nachts .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de mensen die er gebruik van maken weten,dat ze niet op te sporen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie wil die nu schoonmaken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er ook slecht opgevoede kinderen gebruik van maken. En omdat sommige volwassenen zelfs nog minder hygiënisch zijn dan die slecht opgevoede kinderen.

Varkens zijn vaak nog hygiënischer dan mensen.

Denk niet na het laatste vel, wie na mij komt red het wel.
Dat is een bekende spreuk die op sommige toiletten nog te vinden is.

Maar veel mensen denken niet, behalve aan hun zelf.

Egoïsme is dus het antwoord op je vraag.

En anders gemakzucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze maand ( Maart 2010 ) zijn ze vies omdat de schoonmakers staken. Er wordt niet meer schoongemaakt.

Ook in de trein liggen patatbakjes, kranten , etensresten , milkshakebekers.

De schoonmakers staken, omdat ze keer op keer arbeidsvoorwaarden inleveren, door de moordende concurrentie in de branche.

Zelf denk ik dat we op deze manier ook de schoonmakers weer het respect moeten leren geven. Want zonder hen wordt het inderdaad een varkensbende.