muziek luisteren, boek lezen (als je dat kunt zonder misselijk te worden), brieven schrijven naar mensen,..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Muziek luisteren

Nintendo DS

Iphone!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je een beetje in leuk gezelschap komt te zitten,en leer nieuwe mensen kennen.
Anders kun je nog een boek meenemen,of leuke muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een PSP, DS, dat geodoe hebt, dat natuurlijk doen. ;-)
Muziek luisteren, naar buiten kijken, lekker relaxen, met andere kletsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan inderdaad heel veel doen, neem een goed boek mee of zoek contact met een mede reiziger. Als je van denkspelletjes houdt, puzzelboekje. Smsem. Genieten van de natuur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit het raam kijken, de taal leren van het land waar je heen gaat (met mp3 speler)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
luisterboeken uit de bieb halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorige keer dat ik samen met mijn vrienden zolang in de bus zat, hielp een fles jenever wel aardig met het slijten der uren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Twister meeneemt, kan je je de hele busreis vermaken :D.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaarten.
Misschien valt er nog wat te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit je alleen dan een goed boek ben je met twee een spelletje triviant of zo ?
14 jaar geleden
"He buschauffeur, we gaan je busje slopen" zingen.

Serieus:
Lezen en muziek luisteren is altijd een goede optie, maar in de meeste grote bussen zit eigenlijk altijd wel een tv-scherm waarop een DVD gedraaid wordt. Met een beetje mazzel is het een film die je nog niet gezien hebt en die je wel leuk vind.
Ik stel voor dat je daar dan naar gaat kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet slapen!
Wat moetje andes dan doen. Dan blijf er nog vier over.
1 ouwehoeren met anderen.
2 muziek luisteren.
4 lezen,boek/krant.
3 als je intrnt heb op je mobiel
Surfen dan maar...
Ojah tv kijken misschien filmpje meestal...
Eten drinken bijvoorbeeld...
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen of ze de film buscrash willen draaien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn twee mogelijkheden die ik je wil voorleggen.

1, Je zeurt en kankert tegen iedereen dat het zo lang duurt en je zou willen dat je er al was.

2. Rustig blijven zitten en van de natuur buiten genieten. Ook in donker kun je nog veel zien.
Ik ga 24 uren met de bus en pas zeer zeker de 2de optie toe. Ook maak ik door het glas foto's van mooie dingen die ik zie. Bij voorbaat geniet ik al van de komende busreis naar Firenze in Italia.
Op deze manier kom je uitgerust aan.
Goede reis!