Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met een tramkaartje met de bus reizen?

Hallo, ik kan misschien dom klinken, maar ik stel toch deze vraag. Ik wil met de tram naar den haag, en daar met de bus verder reizen. In de tram kan je een kaartje kopen om 1 uur te reizen, kan je met dat kaartje ook met de bus?

Toegevoegd na 8 minuten:
*tramhalte centraal station in den haag

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
ronron1212
10 jaar geleden
Welke tram rijdt er naar den haag?
De tram rijdt toch al in den haag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk dat het er aan ligt of je verder reist met bussen van de HTM, of met een bus van een andere maatschappij. Aangezien de trams van de HTM zijn, kan je het kaartje hiervoor waarschijnlijk ook in de bus gebruiken. Maar ben hier niet zeker van, je zou het kunnen vragen bij het HTM-loket, naast het busstation op Den Haag CS.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de site van de HTM staat dat er een uurnetkaartje bestaat (een uur geldig dus).
Ze zijn geldig in de bussen van HTM buzz en trams van de HTM. Overstappen is toegestaan en je mag wisselen van bus naar tram. Ze kosten 3 euro. Ze zijn te koop bij de tram en bus chauffeurs en bij de automaten van Randstadrail. Het maakt kennelijk niet uit waar je heengaat: op de site staat dat je van Zoetermeer naar het strand in Kijkduin kan, van Delft naar hartje Kijkduin. Allemaal met dit kaartje.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Jaa je kan ook met de bus je moet er wel voor zorgen dat het binnen die 1uur is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding