bestaat er een soort forum voor leuke treinenverhalen?

Dag lieve mensen Dagelijks reis ik met de trein . Nu maak ik de meest leuke grappige aparte en rare dingen mee. Laatst nog had er iemand een sekspop bij en ook eens iemand die een boom mee had. Maar mijn vraag luid is er ergens een forum of prikbord waar je dit soort verhaaltjes kwijt kunt. Zowe trein als bus tram metro taxi verhalen alles is welkom. Ik weet wel de site van Perongeluk maar dat is meer van iemand die t zelf opschrijft als soort dagboek. Ik hoor graag van u

10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Misschien kun je je verhalen bundelen en aanbieden aan de NS.
Wellicht bevordert het uitgeven van zo'n bundel het gebruik van het openbaar vervoer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je zou ook een eigen blog kunnen beginnen
Antoni
10 jaar geleden
Je kan de eerste zijn op http://www.treinreiziger.nl/reizen/reiservaringen/treinverhalen: "Treinverhalen Wij hebben nog geen treinverhalen ontvangen. Heeft u iets bijzonders meegemaakt tijdens uw treinreis? Mail dan uw treinverhaal naar treinverhalen@treinreiziger.nl."

Het beste antwoord

Kijk maar eens of onderstaande site iets geeft van hetgeen je bedoelt:

http://www.omroephumor.nl/
Computoon