Hoe snel is het loop tempo,, bij de ns reisplanner ?

De NS reisplanner geeft aan dat het nog 16 minuten lopen is vanaf het station naar mijn bestemming.
Moet ik dan flink de pas er in zetten, of is dat een slakkegangetje ?

10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem altijd ietsje meer voor de zekerheid
Amadea
10 jaar geleden
Het gaat uit van een rustige wandeling. Ik loop het meestal in de helft van de aangegeven tijd, want hou er meer van er lekker de pas in te zetten.

Het beste antwoord

Men gaat over het algemeen uit van een loopsnelheid van 5 km/u.
Dat is niet de pas er in, en ook geen slakkengang, maar gewoon lopen.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gemiddeld loopt men 5KM/U waarschijnlijk maakt de NS Reisplanner hier gebruik van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De site geeft zowel afstand als tijdsduur. Ga je daarmee de snelheid berekenen dan kom je uit op 5 km/u.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
grasmaaier
10 jaar geleden
Ik zie er geen afstand bji staan. Maar ik heb vandaag dat stuk gelopen en het is maar 8 minuten lopen i.p.v. 16 minuten. En ik liep nog langzaam ook.